lördag, juni 12, 2010

[mor är rar & syster fyller år]

Det hör till ovanligheterna numera.
Både att jag bloggar och att jag scrappar.
Fast jag scrappar nog mer än vad jag bloggar...
När tillfälle ges, plockar jag ändå gärna fram alla papper och börjar skapa.
Det är avkopplande, trots att timmen ofta blir sen.

Årets morsdagskort.
Jag gjorde två ganska lika kort till både min mamma och min svärmor på mors dag. I korten låg ett finfint kort på våra barn. Det verkar ju som att barnbarn är det bästa som finns.



Min syster passade på att fylla 30 i samma veva som Mors dags-korten tillverkades. Hon fick inget kort på våra barn, eftersom hon har två egna godingar. Istället fick hon en snygg mixer inslagen i rosa papper och med detta gratulationskort.

Inspirationen till båda korten har jag hämtat på kortskissen.se.


3 kommentarer:

Esil Agni sa...

Barnbarn är härligt, men också BARNEN förgyller livet! Dessutom är mågarna ett stort + !

Lina sa...

superfina kort!

Esil Agni sa...

Tusen TACK för det jättefina kortet!