måndag, januari 18, 2010

[tips: återanvänd min blogg]

Jag vet!

Jag är en usel bloggare för tillfället. Livet har helt enkelt fyllts av annat än bloggande. Många spännande och intressanta saker. På gränsen till gastkramande. Grubblerier och funderingar har fyllt huvudet.

Jag ogillar nyårslöften. Några gånger har jag haft nyårslöfte att inte äta godis. På så vis har jag tjänat ihop 1000 kr. Det hände när jag var tio ungefär, så det var mycket pengar då.

Inte ett nyårslöfte, men ett beslut var att sluta bita på naglarna. Det bestämde jag mig för 8 november 2007. Och det har jag hållit ganska bra. Fram till förra veckan. Då rök alla naglar. Och med tanke på att saker och ting varit på gränsen till gastkramande, är det kanske inte så konstigt.

Jag tänker inte avge några nyårslöften så här, 17 dagar in på det nya året. Men det skulle ju vara trevligt om jag kom mig för att blogga lite mer. Annars får ni hålla tillgodo med det jag skrivit tidigare... Återanvända lixom.

1 kommentar:

Esil Agni sa...

Har återanvänt bloggenss kort tusetals - nästan ;) - gånger. Visst är det roligt med nya inlägg. Men jag vet ....